توجــــــــه توجــــــــه !!!!!!!!!!!
تاريخ : شنبه 10 / 11 / 1398برچسب:توجــــــــه توجــــــــه !!!!!!!!!!!, | 20:14 | نويسنده : علی معینی

با سلام به همه ی شما دوستان عزیز ، وب سایت ما میخواهد که هر ماه یک کتابچه ی گوشی را برای شما فراهم کند تا با ان اقات فراقت خود را پر کنید. در این جا ما نیازمند کمک های شما دوستان عزیز هستیم.

شما میتوانید مطلب های مفید خود را به ایمیل زیر فرستاده تا اسفند ماه این ماه در کتابچه گذاشته شود.

نام کتابچه ی ما « مر30 بوک » هست که هر ماه با مطالب جدید بروز میشود.

شما میتوانید مطالب خود با نام و نام خانوادگی ، سن و شهر خودتون برای ما بفرستید و بعد از تاید من و چند نفر دیگر در کتابچه در اسفند ماه این ماه گذاشته میشود.

 

منتظر مطالب شما دوستان عزیز هستم،ما را در این کار یاری کنید.

ایمیل برای ارسال مطلب:

 

mer30book@gmail.com

mer30book@chmail.ir

 



نظرات شما عزیزان:

یوسف
ساعت10:39---30 اسفند 1391
با سلام.ما آماده تبادل لینک با شما میباشم من شما رو لینک کردم پس شما من رو با نام (رستاق) و با آدرس(rostagh.rozblog.com)لینک کنید.
اگر ما در طول 3 روز لینک خود رو در وبلاگ شما مشاهده نکنم مجبور لینک شما را حذف کنید.
سریع باشید تبادل لینک انجام دهید چون پیچک ران گوگل در حال آپدیت سازی است .


من
ساعت22:21---28 بهمن 1391
وب قشنگی داری به منم سر بزن

نظر یادت نره ها


حسین،میثم
ساعت2:48---22 بهمن 1391
با درود فراوان خدمت مدیر وبلاگ
با گذشت شش ماه متوالی ازآغاز به کار وبلاگ چیک چیک دلهای تنها تا کنون و با بازدید بیش از 200 نفر در روزوبیش از 300مطلب در مورد ازدواج،دوستی،آموزشی،پیامک،درگو شی با جوانان،مسائل زناشوئی، نمایش احساس همراه با عکس و.... و از همه مهمتربا نظرات شما دوستان خوب توانسته ایم یک وبلاگ احساسی ،عاشقانه وآموزشی داشته باشیم واینک از شما رسما دعوت میکنیم از وبلاگ ما بازدید نمائید و اگه مایل بودید وبلاگ ما را در لیست لینکهای وبلاگ خود قرار دهید.
برای دسترسی کامل به مطالب وبلاگ ابتدا عضو شوید و از مزایای آن بهره مند شوید؛
مزایای عضویت:
1.می توانید مطالب زیبای خود را با نام خود در وبلاگ ما ثبت کنید،
2.در خبر نامه وبلاگ ما شرکت کنید،
3.می توانید زودتر از بقیه افراد از خبرهاوبروزرشدن وبلاگ چیک چیک دل آگاه شوید،
4.*جدید*چیک چیک دل به صورت رایگان بنرتبلیغاتی وبلاگ شما را در ابعاد66*427 ساخته وبمدت یک ماه دروبلاگ به صورت رایگان قرار میدهد(البته در صورت تمایل شما)،
5.*جدید* به قید قرعه هرماه به چند نفر از اعضا وبلاگ کارت شارژ هدیه می دهیم(برای اطلاعات بیشتر،برروی بنرپایین سمت راست وبلاگ کلیک کنید)
راسی وبلاگ آپ شده هرچه زودتر خودتو برسون و عضو بشو
منتظرماااااااااااااااااااااااا ااااااا
عاشقان شما
میثم،حسین،سارا


حسین
ساعت13:10---20 بهمن 1391
سلام وبلاگ قشنگی داری اگه خواستی به منم سر بزن

داوود
ساعت13:50---17 بهمن 1391
سلام دوست عزیز


مطلب جدیدتون رو خوندم امیدوارم موفق باشید


با یکسری مطالب جالب و خواندنی بروز شدم


من تو وبلاگم از همه چیز و از همه جا می نویسم و گاهی هم وبلاگ ها رو می خونم


به وبلاگ من هم سری بزن راستی اگه خواستی منو لینک کن بعد بیا به من خبر بده تا لینکت کنم


موفق و موید باشید

داوود

آدرس:http://sarzaminsargarmi.loxblog.com


mona
ساعت13:36---17 بهمن 1391
salam vebe khobi dari be manam sar bezan mano link kon

سعید
ساعت15:03---15 بهمن 1391
سلام میخاستم یه کم کمکم کنی البته اگه میشه میخواستم چند تا سوال بپرسم ممنون میشم تبادل لینک کنی من هیچی بلد نیستم اما یه وبلاگ درس کردم ممنون میشم کمکم کنی.
پاسخ: خوشحال میشم کاری از دستم بر بیاد. ادرس وبلاگت را بگو تا کمکت کنم


حسین
ساعت20:18---13 بهمن 1391
سلام وبلاگتون عالیه
من لینکتون کردم شما هم مرا با عنوان جالب ترین ترفند ها و بازی ها و آدرس hhasani.LXB.ir لینک کنید و بهم خبر بدید.


حسین،میثم
ساعت20:14---13 بهمن 1391
راستی دوست خوبم من ما وبلاگ شما را لینک کردیم


حسین،میثم
ساعت20:12---13 بهمن 1391
سلام مرسی از اینکه بهوبلاگ ما سر زدی
و اینکه چشم اگه مطلبی جالب گیرم اومد میفرستم واست


Fateme77
ساعت19:33---13 بهمن 1391
سلام...وب توپی دارین...من لینکتون کردم...شما هم منو با عنوان فقط سلنا گومز لینک کنید....منتظر خبرتونم

Stella
ساعت19:14---13 بهمن 1391
سلام دوستم وب خیلی خوبی داری ما با تبادل لینک موافقیم اگه شما هم موافقین حتما بهمون خبر بدین تا تبادل لینک کنیم راستی
انجمنمون هر روز آپ میشه حتما بیاین پشیمون نمیشین.
http://princesses.rozblog.com/


soha
ساعت19:00---13 بهمن 1391
سلام
وبلاگ خیلی خوبی داری
خوشحال میشم به منم سر بزنی و نظر بدی
اگرم عضو بشی ممنون میشم
منتظرتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فيلم
  • قالب وبلاگ